Nordic Song Festival – On Tour! “Lad Kærligheden Synge!”

Tidspunkt: 21. jan. 2024 · kl. 13.30

Musikforeningen på Folke Bernadottes Allé er stolt af at præsentere “Lad Kærligheden Synge!” – en fortryllende koncert, der vil røre jeres hjerter og bringe jer ind i en verden af skønhed og lidenskab.

Glæd jer til en fantastisk eftermiddag med enestående klassisk musik, udført af talentfulde musikere, der vil fortrylle jer med deres virtuositet.Tre succesfulde kunstnere, den svenske mezzosopran Idil Alpsoy, den svensk-franske basbaryton Eric Schoeffler og den italienske pianist Beatrice Vanzo, inviterer publikum på en følelsesmæssig rejse ind i kærlighedens komplekse verden – både når den er fabelagtig, sensuel og lykkelig, og når den er gennemsyret af melankoli og undren.

Komponister som Jean Sibelius, Ivar Hallström, Gunnar de Frumerie og Matti Borg forløser de mange stærke og levende stemninger i tekster af G. Fröding, J. L. Runeberg, Bellman, H.C. Andersen og Pär Lagervist. Andersen og Pär Lagerkvist.
Alle tre optrædende har deltaget i Nordisk Sangfestivals Masterclass.

Billetterne er tilgængelige fra kun 75,00 DKK til 130,00 DKK, hvilket gør det til den perfekte lejlighed for en uforglemmelig oplevelse til en overkommelig pris.

Sæt kryds i kalenderen og lad kærligheden synge sammen med os til denne skønne koncert! Vi glæder os til at se jer!

• Idil Alpsoy, mezzosopran
  • Eric Schoeffler, basbaryton
  • Beatrice Vanzo, pianist

Nordisk folketone!

Koncert nr. III

14. 4. 2024 · kl. 13.30

Hør cellisten Tobias van der Pals med pianist Pål Eide spiller nordisk folketone på cello og klaver.

Duoen har optrådt sammen på mange scener runt om i verden og i 2022 uropførte de Leopold van der Pals cellosonate i Carnegie Hall i New York.

Programmet består af blandt andet Grieg og van der Pals cellosonater.

Påskekoncert – Pergolesi Stabat Mater

Koncert nr. II

Noget af det bedste med påsken er jo musikken!

Kom og oplev den allersmukkeste påskemusik med Musikforeningen på Folke Bernadottes Allé, når vi præsenterer en stemningsfuld Påskekoncert med de vidunderlige sangsolister Nana Bugge Rasmussen og Magdalena Kozyra akkompagneret af strygere og orgel. Vær forberedt på at blive fortryllet af klassiske toner og kraftfulde udtryk, når vi indleder påsken med musik.

Pergolesi Stabat Mater
Vivaldi La Folia
Bach Erbarme Dich
Fauré Pie Jesu
Duruflé Pie Jesu
Händel arias fra Messias

24. marts 2024 –  Kl. 17:00

Kirkens hyggelige kafé holder som altid åbent i pausen.

Priser: Fra DKK 65,00 til DKK 130,00

Magdalena Kozyra, sopran